Uudet KauppiasMessut ovat täällä!

Näytteilleasettajille messujen uudistus tarjoaa monipuolisesti uusia mahdollisuuksia. Tässä kolme tärkeintä muutosta, joilla seudun osaaminen nostetaan jatkossa entistä tehokkaammin esiin:

1. ALKUSYKSYN HOUKUTTELEVA AJANKOHTA
Sadonkorjuun aika, mennyt kesä vielä mielessä, ilmassa jo selkeästi syksyn tuoksu – KauppiasMessujen uudistunut ajankohta osuu sopivasti sesonkien vaihtumiskohtaan! Messuilla esittelet uudet mallistot, myyt vanhat pois, luot positiivisia mielikuvia, verkostoidut ja teet kauppaa.

2. RAIKAS JA MODERNI MESSUHALLI
Monipuolinen messuhalli tarjoaa näytteilleasettajille huippupuitteet. Hiljattain remontoitu hallikokonaisuus tarjoaa siistit ja modernit tilat, loistavat kahvila- ja ravintolapalvelut sekä kaiken tarpeellisen onnistuneeseen messukokemukseen.

KauppiasMessuilla on nyt myös mahdollisuus varata ulkoalue hallin painorajoitukset ylittäville koneille, veneille ja muille isoille kulkuneuvoille. Messujen uusi ajankohta mahdollistaa miellyttävän messupäivän myös ulkoilmassa.

3. TUTUT TEEMAT, UUDET INSPIROIVAT NIMET
KauppiasMessujen aihepiirit säilyvät samoina, mutta teemojen nimet on uudistettu inspiroivampaan muotoon. Teema-alueet jo itsessään luovat houkuttelevia mielikuvia ja kannustavat kävijät suuntaamaan entistä innokkaammin messuille.

MIKSI MUKAAN MESSUILLE?
Sanotaan, että messut ovat maailman sosiaalisin media, eikä suotta. Hyvin suunniteltu ja toteutettu osallistuminen messuille tuo tuloksia vielä pitkään messujen jälkeen. Osallistumalla messuille jäät etenkin paikallisen yleisön mieleen.

Messut ovat mainio tilaisuus:
• Myydä tuotteita ja palveluita
• Verkostoitua
• Kartuttaa asiakasrekisteriä
• Ylläpitää asiakassuhteita
• Lanseerata uusia tuotteita tai palveluita
• Kasvattaa brändin tunnettuutta

NÄIN ONNISTUT:
Aseta messuille selkeä tavoite, suunnittele osasto huolella ja varmista, että messuilla ovat edustamassa yrityksesi parhaat myyntitykit. Keksi osastollesi jokin kävijöitä osallistava ohjelmanumero. Huolehdi messupäivänä, että osastosi pysyy siistinä ja hymy herkässä. Älä turhaan ujostele, vaan ota rohkeasti kontaktia messukävijöihin.

Markkinoi etukäteen osallistumistasi messuilla hyödyntäen tapahtuman logoa ja banneria. Kutsu asiakkaat osastollesi uutiskirjeen, sähköpostikampanjan tai sosiaalisen median avulla. Oma aktiivisuus yhdistettynä messuorganisaation tekemään markkinointiin takaa parhaat kävijävirrat tapahtumaan. Muista myös jälkimarkkinointi messujen jälkeen!